vineri, 30 martie 2012

Draga mea,


Draga mea,
Nu-ţi pot trimite salariul luna aceasta, din cauza recesiunii economice profunde în care s-a afundat subit economia mondială, aşa că îţi trimit 100 de sărutări înfocate.
Tu ai fost, eşti, şi vei rămâne iubirea mea pe viaţă!
Soţul tău, Ionică

După câteva zile, soţia iubitoare îi răspunde:
Dragul meu,
Îţi mulţumesc pentru cele 100 de sărutări înfocate şi îţi trimit detaliile cu privire la cheltuielile mele recente:
1. Lăptarul a fost de acord să primească două sărutări înfocate şi să mă dezbrac în faţa lui, în fiecare dimineaţă, pentru o lună de zile.
2. Electricianul a acceptat să nu ne decupleze încă de la curent, abia după ce i-am aplicat cea de-a şaptea sărutare înfocată (pe ureche) şi l-am mângâiat zece minute într-un anumit loc.
3. Proprietarul vine în fiecare zi şi cere două - trei sărutări de consolare în loc de chirie, în plus, m-a anunţat că de luna viitoare va trebui să i le aplic într-o zonă mai sensibilă, înţelegi ce vrea să zică, da?
4. Patronul supermarketului nu a acceptat numai sărutări înfocate, astfel că a trebuit să-i ofer şi alte chestii negre şi fierbinţi (nu cafea, că nu mai avem).
5. Pe mărunţişuri am mai cheltuit 40 de sărutări înfocate plus mângâieri.
Nu-ţi face griji pentru mine, mi-au mai rămas vreo 35 de săruturi şi sper să mă descurc luna aceasta. Pot să-mi fac planul de cheltuieli şi pentru luna viitoare la fel?
Te rog, sfătuieşte-mă câte să dau la revizia maşinii?!
Cu drag, Iubirea ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu