duminică, 26 februarie 2012

40 DE BANCURI CU ALINUTA


1. - Ce e rosu si bate in geam?
- Alinuta in cuptorul cu microunde.
2. Alin si Alinuta stau de vorba pe bloc. Alinutei ii este cald iar Alin ii face vant.
3. Rugaciunea Alinutzei:
Bunule Dumnezeu, fa in asa fel ca Londra sa fie capitala Danemarcei, asa cum am scris la lucrarea de control ieri!
4. - Tata! De ce fuge mama in zig-zag?
- Taci si adu niste gloante!
5. Alinuta s-a dus spre-nserat la bunica sa si s-a ratacit in padure. Si, neavand ce sa faca, s-a culcat intr-o scorbura.
Ingrijorata ca nu a ajuns, bunica a plecat in cautarea ei si nu dupa multe cautari a gasit-o degerata. Se uita bine la ea si zice:
- Da-o naibii! ca s-asa n-are nimic in cos!
6. Alinutza merge pt prima oara la bunici in vacantza. Merge in padure si gaseste 3 pungi de lapte praf.
Bucuroasa merge acasa si zice:
- Bunico, am gasit un cuib de vaci...
7. - Mama, un baiat m-a batut azi la scoala!!!
- Da? Si poti sa-l identifici?
- Da,am o ureche de-a lui in ghiozdan...
8. In timp ce Alinuta mergea pe strada mestecand ingandurata se intalneste cu o prietena care ii spune:
- Ce mesteci?
- O lama.
- Orbit cumva?
- Nu, Gillette.
9 .Alinuta se duce la medicul psihiatru si ii spune:
- D-le doctor, barbatului meu, pe cind dormea i-a intrat in gura un soarece. Ce sa fac ca sa scot soarecele?
- Du-te in piata si ia o bucatica de cascaval, leag-o cu o ata si da-i drumul in gura sotului.
- Multumesc, d-le doctor, dar eu merg in piata sa cumpar un cap de scrumbie.
- Dar la ce va trebuie?
- Cum am uitat? Trebuie sa scot mai intai pisica.
10. Parintii Alinutei ies in oras, intr-o seara la restaurant. Nu aveau bona, asa ca o lasa pe Alinuta singura acasa, dar ca sa nu se plictiseasca, ii pun la pick-up un disc cu povesti.
Cand se intorc parintii, dupa vreo 3-4 ore, toti peretii camerei - plini de sange ; Alinuta se dadea cu capul de pereti urland:
- Da! Vreau! Vreeaauu!!!
Si la pick-up se auzea:
"Vreti sa ascultati o poveste hhrhhhrshc vreti sa ascultati o poveste hhrhhhrshc vreti sa ascultati o poveste hhrhhhrshc vreti sa ascultati o poveste hhrhhhrshc vreti sa ascultati o poveste hhrhhhrshc vreti sa ascultati o poveste..."
11. Un baietel la scoala:
- Sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate.
Invatatoarea curioasa intreaba:
- La ce facultate, puiule?
- La facultatea de medicina.
- Si ce face acolo, puiule?
- Sta linistita intr-un borcan.
12. Alinuta lipseste 3 saptamani de la scoala. Cand vine inapoi, un profesor o intreaba de ce a lipsit.
- Pai, a murit bunica.
- Cum a murit, cand am vazut-o ieri la geam?
- Stiu, o tinem acolo pana vine postasul cu pensia.
13. Alinutza era in camera cu iubitul ei.
Mama fetei ii spune ca daca baiatul o saruta sa strige mere, daca ii pune mana pe sani sa strige pere, iar daca ii pune mana mai la subsol sa strige gutui.
Dupa o jumate de ora Alinuta icepe sa strige:
- SALATA DE FRUCTE!!
- SALATA DE FRUCTE!!
14. Alinuta la pescuit...
Dintr-o data se trezeste ca a prins pestisorul auriu...
- Te rog da-mi drumul itzi indeplinesc 3 dorintze.
- Prima dorinta sa am multi bani...ok!
2.Sa am un fat frumos langa mine...ok!
3.Sa-mi mai indeplinesti inca 10 dorinte!
15. - Alinuta! Te-ai distrat bine in vacanta?
- Da! Am fost cu mama si prietenul ei la mare.
- Si ce-ai facut? Te impacai bine cu el?
- Da! Ma ducea in fiecare dimineata cu barca la vreo 5Km de mal si eu inotam pana pe plaja!
- Si nu era greu?
- Nu, mai greu era sa ies din sac!
16. Intra Alinuta goala pusca intr-un bar si comanda un whiskey.
Vine barmanul, o priveste de jos pana sus. Alinuta il vede si il intreaba:
- Nu ai mai vazut niciodata o femeie goala?
La care barmanul:
- Nu e asta, ma intreb de unde o sa scoti banii pentru bautura.
17. Alinuta ii cere lui tatu-sau 10000 lei, apoi pleaca la piata.
Peste 1 ora se intoarce si spune:
- Tata, am pierdut acei 10000!
- Cand?
- Cand mi-am luat inghetata!
18. - Ce-i mic si negru, in coltul camerei?
- Alinuta cu degetele in priza!!!
19. - Mama, mi-am rupt un deget!
- Saraca de tine! Unde l-ai rupt?
- In ochii lui Gigel!
20. - Alinuta de ce ai lipsit trei zile de la scoala?
- Mi-a murit bunica.
- Si cum a murit?
- A calcat-o tractorul pe deget.
- Alinuta, dar nu se moare de la asta.
- Da,dar se scobea cu degetul in nas.
21. Alinuta vine suparata odata la scoala iar profesoara o intreaba:
- Ce-ai patit mai Alinuta?
- Pai mi-a murit mama!!
- Cum asa?
- A incercat sa bata un cui si ia intrat in deget!
- Dar nu se moare de le asa ceva!spune profesoara.
- Dar a vazut-o tata ca se chinuie prea mult si a impuscat-o!
22. Se intoarce Alinuta de la scoala:
- Mama, copiii imi zic ca sunt vampir!
- Lasa, mama! Copiii sunt rai. Acum treci la masa ca ti se coaguleaza supa!
23. - Cine e mai destept, un politist sau Alinuta?
- Alinuta, pt. ca nu s-a facut politai.
24. - De ce plangi fetito? o intreaba un batran pe Alinutza.
- Pentru ca am inghitit un ac!
- Pentru atata nu merita sa plagi! Poftim, iti dau altul!
25. Alinuta in padure.
Se-ntalneste cu lupul. Lupul o intreaba:
- Alinuto, ce-ai in cos?
- De-ale gurii lupule: dinti, proteze maxilare, plombe, etc.
26. - Mama, am obosit! Mai e mult pana la bunicuta?
- Taci si sapa!
27. - Mama! copii imi spun ca am dintii prea mari. asa e?
- Nu draga mea, exagereaza, da inchide si tu gura ca zgarii parchetu 
28. Vine Alinuta acasa dupa prima ei zi de scoala. Zice taica-sau:
- Ce-ai invatat azi la scoala, Alinuta?
- Ca ceilalti copii primesc bani de buzunar. 
29. Alinuta o intreaba pe bunica ei:
- Bunico,tu ai avut vreodata un amant?
- Doamne,Dumnezeule!! Striga bunica urcand repede in pod,unde descuie un dulap prapadit, din care se prabusheshte un schelet... 
30. Profu' de fizica o intreaba pe Alinuta:
- Stii care sunt cele doua cuvinte pe care le folosesc cu precadere elevii?
- Nu stiu.
- Exact! Astea sunt! 
31. - Alinuta, de ce ai pus ziarul in frigider?
- Sa fie stirile proaspete!
32. - Mama, mie nu-mi place bunica.
- Taci din gura. Mancam ce avem
33. - Alinuta, de ce pui cacao in apa canarilor?
- Ca sa faca oua de ciocolata. 
34.  1 aprilie.
- Mama, mama vino repede, s-a spanzurat tata in pod !
Mama alearga disperata in pod,acolo nimeni!
- Ha, ha, ha! Pacaleala de 1 aprilie! S-a spanzurat in garaj!
35. Bunica o intreaba pe nepoata sa, Alinuta:
- Alinuta, ai vazut vreodata un cerb?
- Da, la televizor.
- Eu te intreb daca ai vazut unul in natura.
- Nu, pentru ca tata nu-mi da voie sa scot televizorul in curte.
36. - Alinuta, nu te mai juca cu foarfeca! Ai facut numai degete pe jos!
37. - Alinuta, nu te mai invarti in jurul mesei ca-ti bat si cealalta mana in cuie!
38. Alinuta la munte, pe marginea prapastiei.
- Alinuta, vezi sa nu cazi in prapastie.
- Bineeeeeeeeeee! 
39. Alinuta: Mama, tata e bun?
Mama: Da.
Alinuta: Mama, tata e bun?
Mama: Da, draga mamii!
Alinuta: Mama, tata e bun?
Mama: Da! Dar mai lasa-l sa fiarba! 
40. Alinuta se plimba cu bicicleta in jurul blocului. Mamica ei o admira de la balcon.
- Uite, mami, cum ma dau fara-o mana!!
- Bravo, fata mamii, dar ai grija sa nu cazi...
Dupa inca o tura:
- Uite, mami, cum ma dau fara maini!!!
- Bravo, fata mamii, dar ai grija sa nu cazi...
Dupa inca o tura:
- Uite, mami, cum ma dau fara dinti!!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu