marți, 14 februarie 2012


BASEASCA SI BAC-UL
--------------------
I: Cu cat o fi luat Baseasca a mica BAC-ul ?
R: Cu vreo cateva mii de euro  )
(extras dintr-o discutie pe twitter)

BASESCU LA PSIHIATRU
----------------------

- Nu stiu ce au cu mine toti mogulii ma acuza ca ma cred Dumnezeu.
Bine zice psihiatrul, sa incepem cu inceputul.
- Pai la inceput am facut Cerul apoi Pamantul…

BASESCU VS ISUS
-----------------
O baba se roaga la crucea cu Isus .
Basescu o vede si o intreaba de ce nu se roaga la presedintele tarii.
M-as ruga daca l-as vedea rastignit.

BASESCU LA SAMBRA OILOR
--------------------------
Basescu la intalnirea cu cetatenii de la Sambra oilor:
- Oameni buni,v-am spus eu c-o sa ne fie mai bine! Pentru atenuarea situatiei de criza am hotarat, sa nu mai lucram decat o singura zi pe saptamana; miercurea!
Lumea:
- Urraa!
Din multime, un tip se urca intr-un copac si striga:
- Chiar toate miercurile, Domnule Presedinte?!? Nu avem si noi macar o miercuri libera?!?…

BASESCU LA MEDIC
------------------
Basescu se duce la medic cu a sa hernie
Base’: Domnu’ doctor ma cam deranjeaza hernia!
Doctoru’: Ati ridicat ceva?!?
Base’: Da! Preturile!
Doctoru’: Si mai ce ?
Base’: Si taxele !
Doctoru’: Aoleu, Nu trebuie sa mai faceti niciun fel de efort fizic si in mod cert nu mai aveti voie sa ridicati nimic!
Base’: Pacat, chiar cand vroiam sa ridic si salariile (sac)!

ADRIAN NASTASE, THEODOR STOLOJAN SI TRAIAN BASESCU NAUFRAGIATI
--------------------------------------------------------------------
Adrian Nastase, Theodor Stolojan si Traian Basescu naufragiaza pe o insula pustie.
Aflati pe plaja, Nastase se erijeaza in conducator al grupului si le propune sa o ia toti trei pe alta parte ca sa poata sa isi creasca sansele de a gasi resurse pt supravietuire. Zis si facut, se despart.
Nastase merge ce merge prin padure, cauta, ciuleste urechile, dar degeaba! Nici urma de ceva comestibil, cat de cat…
Intr-un final, ajunge intr-un luminis in care Basescu tocmai isi facea un gratar! Fericit, se duce la el si il imbratiseaza!
- Bravo, Basescule! Mai Traiane, eu intotdeauna te-am admirat. Stii sa te descurci in orice situatie, se vede ca ai fost marinar… ce mai, esti tare! Auzi, intre noi fie vorba, mie Stolojan asta nu mi-a placut niciodata!
La care Basescu, sec:
- Nu-ti place, nu mananci!

O CAZATURA
----------------------------------
Pe scarile Parlamentului, o doamna se împiedica si cade. Basescu aflat în apropiere, o ajuta sa se ridice si o conduse la biroul unde avea treaba.
- Cum as putea sa va multumesc? zise doamna la despartire.
- Votîndu-ma pe mine si PDL-ul la viitoarele alegeri!
- Ma scuzati va rog, dar cînd am cazut, m-am lovit la genunchi, nu la cap…

BASESCU AJUNGE IN RAI
-----------------------------------

Cica-l ia Dumnezeu pe Basescu în Rai. Si acolo pe un coridor lung erau numai ceasuri pe ambele parti. Si-i zice Dumnezeu lu’ Base’:
- Vezi, fiecare ceas arata cât de mult minte fiecare presedinte din lumea asta!
Si-i arata Dumnezeu ceasu’ lu’ BUSH (se învârteau limbile destul de repede), a lu’ Eltin si mai repede, …si-i arata si-i arata…. pana cand Base’ se plictiseste si întreaba:
- Dar ceasul meu unde e?
- Pai de ce crezi ca este asa racoare aici, este pus la capatul coridorului în loc de ventilator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu