marți, 14 februarie 2012

STATUSURI MESSENGER
=======================


- In apele altcuiva, in ale mele sunt tampiti cu picioarele in ea.
- take a look at my boyfriend, not much of a boyfriend
- cine vrea sa se opereze de apendicita? Va rog, nu vrea sa merg de una singura
- Si io pe aici….maine la tara
- Studiu stiintific, va rog raspundeti…Cati cm are dickul vostru?
- Instrainez Tarcoale
- Suturi in fund cu bocanci de armata
- si gandacii fac sex
- Nu-s la calc – culeg via – revin
- Mananc – Nu deranja daca nu e cazul ca iti dau ignore
- So My Love is Gone
- Vrei sa fii capsunica mea?
- cand vezi ca ai aceeasi parere cu majoritatea e bine sa mai reflectezi o data
- Stiu ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi revin
- Enervez in rate lunare
- Caut curva dotata sa imi ia dracului iubitul
- Where’s the sex?
- Si eu sunt un om special intr-o carcasa de porc
- Voi doar faceti galagie cand dormiti
- Fake it, its better
- Lumeeeee, caaaaat teeeeee iubeeeeeesc (dar nu chiar acum)
- Dezvirgineaza-ma acum ( o fata )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu