luni, 20 februarie 2012


  • Un barbat naufragiaza pe o insula pustie si ramane acolo 10 ani. Intr-o zi o fata frumoasa inoata pana la insula intr-un costum de scafandru…

    Fata: “Buna! Se vede ca esti aici de mult timp. De cat timp n-ai mai fumat o tigara?”
    Barbatul: “De zece ani!” Fata trage fermoarul de la un buzunar al costumului si scoate o tigara pe care i-o da barbatului. Barbatul: “Oh multumesc din suflet!”
    Fata: “Si de cand n-ai mai baut ceva?”
    Barbatul: “De zece ani!” Fata trage fermoarul de la un buzunar mai mare si scoate o sticla de whisky pe care i-o da barbatului.
    Barbatul: “Oh…multumesc mult. Esti ca o zana buna!” Fata: “Si ia spune-mi, de cand n-ai mai avut o partida…?”
    Barbatul: “Oh, Doamne, sa nu-mi spui ca ai si crose de golf acolo?!
     ·  ·  · acum aproximativ un minut
  • El: Iubito calca-mi te rog camasa albastra ca am o sedinta importanta azi.

    Ea: Ma tu vrei sa te duci la curve!!!

    El: Nu iubito, promit, am o sedinta importanta. te rog pregateste-mi si cravata.

    Ea: Maaaa, tu vrei sa te duci la curve, d-aia te aranjezi!!!

    El: Nu iubito, iti promit!!! te rog si parfumul sa mi-l aduci.

    Ea: Pfaaaa, clar te duci la curve la cum te-ai aranjat!!

    Promiti ca nu te duci??

    El: Iubito!!! Promit!!!!

    Se intoarce barbatul beat acasa pe la 4 dimineata si ii spune sotiei:

    “Ai cobit!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu