duminică, 12 februarie 2012

La scoala, invatatoarea catre elevi:
- Cine stie care este cea mai puternica moneda din lume?
Ala eu, ala eu.
Raspunde Ionel: - Dolarul american.
Profesoara: - Foarte bine, Ionel. Argumenteaza...
- Pai, tata mi-a spus ca daca esti in America si ai dolari, poti sa faci orice.
- Da, nu-i rau. Acuma raspunde si tu, Vasilica.
Vasilica: - Lira sterlina.
Profesoara: - Si tu ai dreptate. Spune de ce.
Vasilica: - Pentru ca o lira sterlina valoreaza doi dolari americani, deci este mai mare.
Profesoara: - Foarte bine.
Intre timp, Bula e si el tot cu mana pe sus.
Profesoara: - Bula, spune.
Bula: - Cea mai puternica moneda e ciocanul libanez.
- Cum adica, mai Bula, ce e aia ciocanul libanez ?
- Pai, eu asa l-am auzit pe tata, zicandu-i sorei mele, aseara: "Ia mai du-te, draga, pe la libanezul ala, sa-ti mai dea niste ciocane, sa ne luam si noi masina..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu