duminică, 12 februarie 2012


  • Intr-o zi, vine Bula la scoala, cu ochii vineti.
    Profa il intreaba: - Ce-ai patit, Bula, de ai ochii vineti?
    Bula: - Pai, eram in autobuz si, in fata mea, era o femeie, careia ii intrase fusta in fund si i-am scos-o si uite ca mi-a invinetit ochiul stang.
    Profa: - Dar dreptul?
    Bula: - Pai, daca am vazut ca nu-i convine, i-am pus fusta la loc.
     ·  ·  · acum aproximativ o oră · 
  • Profesoara, la scoala, incercand sa stimuleze mintile scolarilor, a intrebat:
    - Ce este rosu aprins si stralucitor? Bula sare si raspunde:
    - Un camion de pompieri!?!
    - Nu, zice profesoara, dar imi place cum gandesti. Altcineva?
    Maria zice:
    - Un mar?
    - Corect! zice profesoara.
    Apoi Bula zice:
    - Am si eu o intrebare... Ce este lunga, tare, rotunjita, cu par la un cap, si o bagi si scoti din gura?
    - Bula !!!...tipa profa. Noi nu vorbim asa aici!!!
    La care, Bula zice:
    - Periuta de dinti!!! Dar imi place cum ganditi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu